Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2007 14:27 - 24 юли-ден втори...
Автор: lions Категория: Забавление   
Прочетен: 1994 Коментари: 4 Гласове:
0



...Само два дни от началото на Зодиака на Лъва и вече медиците са на родна земя...!!Нещо за Лъвовете да кажете??:)))
        Случи се накрая!!!Да са живи и здрави,дано  успеят да се отърсят скоро от преживяното и се почувстват като нормални хора.Макар,че преса,Тв и политици няма да ги оставят на мира за известно време...Ама това да им е гайлето....
        Иначе благодаря на Паола,че  си направи  труда този блог да го има и застана зад идеята.Сега трябва да я направим работеща и смислена,и да я популяризираме,естествено..
        Ще я черпя най-малко едно лонг дринк за което,с мнооого лед вътре....:)))
       


Тагове:   ден,   юли,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. neiskam - Oстава да кажете кво ще правим с р...
24.07.2007 15:56
Oстава да кажете кво ще правим с реакционистите водолеи...
цитирай
2. lions - Оооо,ново попълнение...
24.07.2007 17:56
...ама защо "не искам"...Ти искаш,бе...!!!Освен ако не си нещо друго,ама май не си...
А за Водолеите...ми ти кажи,дай нещо твърдо така...ако имаш за изплакване на душата си нещо,изплакни се,ние да се понастървим и ..все нещо ще направим...Ти само кажи и започни....
цитирай
3. neiskam - Не ме брой за "ново попълне...
24.07.2007 21:48
Не ме брой за "ново попълнение". Ако ще преглеждам тук, то ще е заради лъвиците, а не заради лъвовете.:)

А ти, макар да искаш "нещо твърдо така",... не ми приличаш на лъвица.
цитирай
4. lions - Относно твърдото,не съм лишен от него,бих казал...
25.07.2007 09:16
...имам си го за постоянно,та не ти искам нищо твърдо в този смисъл.Ако ще си ги мериме,е друг нещо,и само ако много настояваш,на мен не ми се налага...:)))
И ..."попълнение" в смисъл,че все пак си тук,заради каквото и да било..
Capish...?
И не разбрах за не искам,сигурно няма какво да искаш и затова така?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lions
Категория: Забавление
Прочетен: 261887
Постинги: 21
Коментари: 109
Гласове: 65
Архив